جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
معرفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی

حوزه/ مراسم معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با حضور مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، حجت‌الاسلام‌ محمدحسن کاویانی‌راد در مراسم معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، اظهار داشت: امروز برای تحقق ابعاد خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی به شدت نیازمند به الگوها و مولفه‌هایی همچون ایثار و ترویج سیره شهدا هستیم و وظیفه حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد، پیاده‌سازی این آرمان است.

وی افزود :حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد از حوزه‌های باسابقه و با ماموریت‌های مهم فرهنگی، معنوی و معرفتی و ارتقای سطح فکری و استقلال و خودکفایی است.

مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اشاره به سوابق ایثارگری، اجرایی و ویژگی‌های اخلاقی آزاده و جانباز حجت‌الاسلام حسین عسگری، او را به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی معرفی و برای وی در انجام وظایف این حوزه، آرزوی موفقیت کرد.

ربیعی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی نیز در این مراسم با ارائه آماری از جامعه معزز ایثارگری استان، اظهار کرد: فلسفه بنیاد شهید و امور ایثارگران در وهله اول ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و حتی خدمات مختلفی که ارائه می‌شود به نوعی در قالب ترویج همین فرهنگ ناب و در جهت تکریم و سپاسگزاری از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران صورت می‌گیرد.

وی اشاره کرد: اگر فرهنگ‌سازی در کنار ارائه خدمات باشد، نتایج مطلوبی حاصل خواهد شد، چرا که با وجود جنبه معنوی در زندگی انسان، جنبه مادی زندگی نیز معنا پیدا می‌کند.

وی با آرزوی موفقیت برای حجت‌الاسلام‌ عسگری، خاطرنشان کرد: امیدواریم با راه‌اندازی دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد استان مرکزی و با همراهی روحانیت و دفاتر نمایندگی ولی فقیه در ادارات و دستگاه‌های اجرایی، بتوانیم در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گام‌های جدیدی برداریم.

گفتنی است، حجت‌الاسلام حسین عسگری که به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد استان مرکزی معرفی شده دارای ۸ سال سابقه اسارت و جانباز ۵۵ درصد است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha